Placinte siriene, versiunea orientala a bucatelor copilariei

2c72f64b6185719878c2af37b07601f0Sunt dimineti cand ma trezesc cu nechef sa fac orice. Nici macar cafea, dar pe aia o fac pentru ca, daca n-o fac mai bine nu ma trezesc. Si nu prea am optiunea sa nu ma trezesc, deci, in peisajul diminetilor cu nechef sunt eu si cafeaua. Mai incape vorba de omlete gigant, rotunde, cu silueta de luna plina si strai imprumutat de la vreo surata pizza, asa, de gust? Nu, clar. De vreun sandwich aratos, proaspat si ‘nalt, din acela din reclame cand trebuie sa-ti fortezi un pic gura sa poti musca din toate straturile? Vai de capul meu…in dimineti cu nechef? Si atunci ce facem, ca tre’ sa mancam…cafeaua cere mancare. Cel putin la mine, nu-s genul cu care te-ai scos daca ii intinzi doar prietena cafea dupa doar cateva ore de somn. Mintea mea cauta solutii rapide. Asa am descoperit in Cairo placintele siriene, pe care maini harnice, plecate departe de casa, le coc in cuptoare incinse, le umplu cu spanac, boabe de rodie, branza proaspata, legume si pui, daca asta-ti place. Forma lor ma duce la gandul la turtele cu care bunica-mi indulcea copilaria. O face si acum, numai ca eu nu sunt langa vatra sa radem si sa glumim. Ne purtam in inimi oricum. Pana una alta mancam din deliciile Siriei si ne gandim la copilarie . Cinstiti bunicile, cinstiti placintele, cinstiti orice viata va da, chiar si-n dimineti cu nechef. Pana la o noua postare sa auzim doar de bine!

Dimineti cu gust de copilarie

 

2 gânduri despre “Placinte siriene, versiunea orientala a bucatelor copilariei

Lasă un răspuns

