Moda Golfului si abaya cu elemente pretioase

Ajooba-KSADin perioada sederii mele in Arabia Saudita imi amintesc cu placere de imbracamintea feminina expusa prin mall-uri si anume abaya neagra, accesorizata cu broderii pretioase, cristale Swarovski, elemente care o faceau fascinanta in ochii mei, drept pentru care cu greu ma abtineam sa nu-mi mai adaug cate una in garderoba ori de cate ori aveam ocazia. Am intrebat un vanzator la un moment dat de unde sunt colectiile acelea superbe pe care mi le insira atunci cand am dorit sa verific texturile si design-ul lor si am primit raspuns ca cele expuse erau importate din regatul Bahrain, o tara mica aflata chiar in apropierea Al Khobar-ului, un superb orasel estic, de coasta, pe care Abaya-by-BAIT-HANAYENam avut ocazia sa-l cunosc in acea vreme. Mi s-au parut cele mai frumoase, cu greu ma puteam decide ce sa cumpar, in final am ales una care a starnit admiratia unei filipineze, care, fara retinere, vorbea cu prietena sa in engleza despre alegerea mea inspirata in materie de moda arabeasca. Evident ca preturile sunt in functie de calitatea aleasa, poti gasi abaye si la cateva zeci de reali dar si la preturi de mii. Iar in functie de ce alegi vei observa si cat de bine se vor mentine abayele dupa repetate curatari. Cele ieftine isi vor pierde din intensitatea culorii negre, se vor scamosa, pe cand cele de-un pret mai piperat isi vor pastra aspectul de nou timp indelungat. In prima imagine avem o abaye model saudit, iar cea de-a doua face parte dintr-o colectie din Bahrain.

Despre stralucire in stil arabesc

 

2 gânduri despre “Moda Golfului si abaya cu elemente pretioase

  1. Sunt f. elegante. Ca de obicei trebuie sa ne orientam catre putin si bun cum se spune. Desigur ca nu multa lume-si permite sa cumpere ceva de calitate insa trebuie sa invatam de la scotieni care spun : sunt prea sarac ca sa cumpar lucruri ieftine. O zi buna draga mea, pup ❤

Lasă un răspuns

