Parfumarea cu bukhoor, un obicei arabesc

Printre obiceiurile care mi-au starni4b54e135c950d9178aa9002747dcebeat curiozitatea in casele arabesti fara doar si poate tamaierea cu bukhoor e unul dintre ele. Daca in Arabia Saudita vanzatorii ard bukhoor in diferite forme (chipsuri, granule) pentru atragerea clientilor, in Egipt am vazut atat in aceasta varianta in anumite zone, dar si sub forma de stick-uri. Ultima varianta nu-mi surade calitativ, mi se pare ca aceste produse au arome artificiale, deloc arabesti si daca sunt produse-n China, cele vazute de mine, chiar nu prea mai au treaba cu aroma autentica. Interesant e ca femeile arabe considera bukhoor-ul bun si la altceva nu doar la parfumarea mediului domestic. Ele cred ca bukhoor-ul poate feri casa de ochi rai, invidie, gandubukhoor1 014ri negre si poate destine atmosfera dintr-una incordata intr-una placuta socializarii. Totodata bukhoor-ul e folosit de acestea si pentru parfumarea parului ori a vestmintelor, pentru un plus de atractie in mediul privat. Suporturile de bukhoor se gasesc si-n varianta veche, in care poate fi ars pe carbuni, dar si-n cea electrica, optiune care pe mine nu ma atrage deloc, considerand metoda traditionala mult mai potrivita acestui tip de produs. Daca v-am starnit cat de cat interesul pe aceasta tema, chiar daca nu locuiti in tari arabe ori in Orient, sfatul meu e sa cautati bukhoor la magazinele indiene sau cu specific oriental si sa nu cumparati intamplator, din orice supermarket. Sper sa-mi dati dreptate si sa va placa sa aduceti in casele voastre un strop din minunata tamaie cu aroma Orientului.

Parfumul oriental, terapie a starii de bine

2 gânduri despre „Parfumarea cu bukhoor, un obicei arabesc

Lasă un răspuns

