August pe tarmuri tunisiene

Mi-am indreptat ochii spre7a18f63d001d470f27bb40cf3138ccb8 Mediterana egipteana iar de acolo-n orizonturi nisipii spre Vest, la desertul Saharei care mangaie o tara stralucitoare, acolo unde-n sacul de ani al vremii popoarele africane, arabii si europenii au pasit. O perla in varf de continent: Tunisia! Pentru europenii care poate n-au mai avut de-a face cu viata islamica poate parea ceva nou ceea ce vor descoperi aici, de la traditii, oameni, port, cultura si bucatarie, dar pentru cineva familiar cu lumea araba, Tunisia ar fi un amestec placut intre occidentalism si tezaurul cultural mostenit de la arabi si triburile nord africane. Ospitalitatea, prietenia si curiozitatea de a lega o conversatie cu vizitatorii poate n-ar mai trebui nici ele amintite, caci ca si-n Egipt ori restul tarilor arabe si Tunisia are gazde pric0f8779178e71e125676ff87d6ec8034mitoare. Asa or fi oamenii de pe taramurile batute de soare tot timpul anului, mi-as explica eu. Daca v-ati hotarat sa luati drumul Orientului vara aceasta nu ezitati sa alegeti Tunisia, o tara tainica unde graiul francez s-a amestecat dulce cu araba, iar ramurile palmierilor si briza vantului mediteraneean mangaie coastele desertului roscat in apus de soare. Si daca escapada tunisiana v-a fost pe plac, reveniti pe Arabica, gazda tuturor locatiilor Orientului pentru iubitorii exotismului sau, sa impartasiti aici impresii de calatorie. Sa aveti un August de poveste!

Vara pe tarmuri mediteraneene

 

6 gânduri despre „August pe tarmuri tunisiene

  1. Multumesc pentru invitatie ❗ Sper ca cei ce au reusit sa aibe un August tunisian sa poposeasca aici sa ne impartaseasca si noua impresiile. Multumesc pentru postare, bine venita ca tot ce postezi, pupici ❤

  2. Cea mai frumoasa vacanta a mea a fost in Tunisia,chiar daca am colindat in mai multe tari Tunisia a fost prima tara araba vizitata de mine si mi-a ramas in suflet,un amestec din toate,am plans mult timp dupa aia numai cand ma uitam la poze si as fii vrut sa opresc timpul in loc sa ramana asa ,much love!toate subiectele care le scrii imi plac si sant sigura ca nu doar mie,succes in munca pe care o faci ca nu e usor de loc,un weekend frumos tuturor

Lasă un răspuns

