Intoarcere la nucul copilariei (fragmente partea IV)

Prieteni imaginari


1544548_613844185376607_1635178228_n„Era zi de hora in sat, iar la ora aceea tarzie, betivanii satului se intorceau pe doua carari la casele lor. Imi vin si acum in minte cuvintele lor de batjocora improscate cu mirosul vinului, sudoarea, tipetele, hainele mele sfasiate in mainile lor si durerea loviturilor, una dupa alta. Apoi n-am mai stiut nimic. Doar ca a urmat un somn adanc, din care, atunci cand m-am ridicat, n-am mai simtit nici o rana. Nimeni nu ma cunostea pe ulitele satului, nimeni nu-si mai amintea de mine. De-atunci m-am retras aici, la umbra nucului, fara sa mai vorbesc cu nimeni. Au trecut sapte ani de la…
– …moartea ta? intreb eu cu vocea sugrumata de emotie.
Chipul tinerei paleste. Imi duce mana la gura, in semn sa tac.
-Nu-i spune asa. Eu spun doar ca am adormit. Atat. Un suflet tanar nu moare niciodata, Narcis”
Lasă un răspuns

