Aroma Indiei intr-o budinca de cafea

imagesA trecut ceva vreme de cand nu am mai cotrobait prin bucataria Orientului, asa-i? Ei bine, astazi ne intoarcem in forta. Si nu cu orice reteta ci cu un desert de vis! Strabatem fuguta Nordul Africii, Peninsula Arabica, Persia, Pakistanul si ne oprim in India sa aducem dulcele promis- budinca de cafea! Cum mereu incerc sa pun retete usoare sper ca nici aceasta sa nu fie prea grea.

De ce avem nevoie: 150 grame cafea, 150 grame zahar, 4 oua,1 ceasca lapte, 1 praf de sare.

Cum se face: Fierbem laptele si il lasam la racit. Batem oule cu zaharul si apoi adaugam laptele impreuna cu sarea si cafeaua. Strecuram cu grija amestecul si  il fierbem la aburi pana cand se intareste. Il lasam la racit si presaram zahar deasupra. Decoram cu ce ne dorim si avem prin casa: coji rase de portocala, frisca, fulgi de ciocolata. Gata! Nu e greu deloc, nu? Si cand ne gandim ca in anotimpul rece un dulce facut in casa miroase divin, aducandu-ne aminte de vremurile copilariei, nu ne mai trebuie nici un alt motiv sa ne apucam de treaba. Pofta buna!

Retete de neuitat

18 gânduri despre „Aroma Indiei intr-o budinca de cafea

  1. Sa stii ca am sa-ti fur reteta,mi se pare prea apetisanta,savuroasa,asa ca trebuie neaparat facuta si gustata;deci,sa nu te mire daca ai s-o vezi si la mine,ori sa nu te supere,mai stii??? :P:
    O zi excelenta si la cat mai multe retete interesante , inedite si savuroase! Pup!

  2. Multumesc pentru reteta draga mea. Am sa incerc sa o prepar, am o nedumerire. Cafeaua este preparata adica 150 ml de cafea sau cafeaua pudra 150 g. Daca este pudra mi se pare ca rezultatul e cam riscant de mancat de babute ca mine care totusi nu mai am asa o sanatate strong 😀 Eu am inteles ca dupa cum ai afisat gramajul cafeaua nu se fierbe ci se amesteca doar cu laptele care a fost in prealabil racit. Te pupic.

Lasă un răspuns

