O poveste cu vampiri- „Soarele rosu al noptii”

ebay_aceo_batsAr fi trebuit sa ma-nverzesc de invidie pe Stephenie Meyer si succesul ei nebun cu vampirii romantici din „Twilight” insa n-am s-o fac. Pentru ca sunt realista si pentru ca m-am nascut in Romania, tara tututor imposibilitatilor de a te lansa international. Mai ales daca ai 14 ani. Mai ales daca povestea cu vampiri ia nastere pentru prima oara intr-un sat al bunicilor, cand, in vacanta de vara lunga si insorita, in tihna dupa amiezilor molatice, o fetiscana ia un caiet vechi cu coperti groase si indrazneste a creiona o poveste ciudata. O poveste nascuta din codrii pe care ii vede din prispa taraneasca a casei dintr-un sat de munte. Asa a inceput povestea mea cu vampiri. Un proiect timid de nuvele a fost lansat in 2007 la Editura Eminescu, dar „adevaratii” vampirii inca mocneau sa iasa la iveala. Zadarnic ii lustruiesc eu de ani de zile ca Stephenie Meyer, o mult mai norocoasa, deja a lansat trendul vampirilor iubareti si din nou fata din tara imposibilitatilor ofteaza. Ei bine, dragilor nu ma las. Si asta pentru ca EU sunt romanca, deci EU m-am nascut in Tara lui Dracula. Mai putin timida ca-n 2007, in decembrie anunt ca incepe iarna vampirilor. Si o data cu ea, lansarea noii mele carti… dar veche de cand lumea prin notitele caietului cu coperti visinii: „Soarele rosu al noptii”, o poveste cu vampiri, pentru iubitorii de gen. Periodic, am sa pun si citate din capitolele care compun povestirea in speranta ca voi trezi interesul cititorilor mei. Un sfarsit de toamna frumos…oriunde v-ati aflat! Cu miros de gutui si apusuri fenomenale.

From Transilvania, with love

8 gânduri despre „O poveste cu vampiri- „Soarele rosu al noptii”

  1. Ooooooo, o vreeeeeaaaaaau🙂
    Mai ales ca i-am citit toata seria Twilight a lui Stephenie Meyer, cum sa nu-mi doresc sa-ti citesc cartea tie.
    Te rog sa ma anunti cum as putea sa fac rost de ea si de unde🙂
    Felicitari!!!

Lasă un răspuns

