Un an de povesti arabe…Happy birthday Arabica!

A trecut1-year-blog1 un an de cand m-am decis sa va impartasesc cum este viata in tarile arabe prin ochii unei romance. Unora va place blogul, altii ma cititi din curiozitate, unii doar treceti intamplator in cautare de cu totul altceva (let’s face it, it may happen), cert este ca zi de zi, am placerea sa vad cum oameni din toate colturile lumii decid sa-si rupa un pic din timpul lor pentru a „rasfoi” Arabica…taste of Orient. Mai este mult pana ca blogul meu sa ajunga la fel de celebru ca si cafea care m-a inspirat sa-l „botez” asa, dar cert este ca zi de zi, crestem. Eh uite ca am ajuns sa spun si eu asta, desi credeam ca e un cliseu pe care multi bloggeri il folosesc doar pentru a da o doza de optimism site-ului pe care il au in grija. De ce sa nu recunoastem, e frumos cand vezi ca oamenii se arata interesati de ce scrii, vin cu pareri, pro sau contra, isi spun problemele, cauta raspunsuri gandind ca de la tine pot primi un sfat. Dar eu sunt departe de a fi un psiholog pentru romancele care cocheteaza cu ideea de a se casatori si muta intr-o tara araba, eu am ramas aceeasi Mihaela din Romania, careia ii este dor de bunici, de toamna, de gustul visinelor si de sunetul greierilor din vacantele de vara petrecute in satul copilariei. Iar acest lucru nimic nu-l poate egala! Insa pe langa postarile care tin de atmosfera orientala, vin din cand in cand cu experiente proprii pentru a intregi compozitia unui blog, care altimeri ar parea administrat de cineva care ar vorbi „din carti” si atat. Viata in Orient este frumoasa daca esti pasionat de cultura si obiceiurile locului, daca primesti un zambet si o vorba buna la momentul potrivit, daca te adaptezi si daca stii la ce sa te astepti de la oamenii locului. Asta este valabil peste tot in lume. Se poate intampla sa-ti placa sau nu, si pe nimeni nu poti invinui pentru asta. In nici un caz prin prisma unei experiente neplacute nu poti arata cu degetul spre o natiune ori tara. Dar ce-i adevarat e ca romanul intotdeauna va cauta si alti romani sa ii paseasca pragul, chiar si virtual. Fie doar pentru a sorbi un strop de cafea Arabica si a asculta povestile Orientului (spuse de mine, ce-i drept, nu de Sheherezada). La multi ani Arabica…taste of Orient! Va multumesc tuturor celor care imi vizitati blogul si sunteti alaturi de mine, la fiecare postare. Datorita voua, cele o mie si una de nopti arabe sunt departe de a se fi incheiat!

One year of blogging

42 de gânduri despre „Un an de povesti arabe…Happy birthday Arabica!

  1. la multi ani… si crestere frumoasa…
    placerea mea sa te citesc…
    aaaaaa… in gradina din fata casei… este un greiere… pe care mereu il ascult cu nostalgie si placere…
    daca vrei… impart cu tine cantecul lui…

  2. Te citesc cu placere,postarile tale sunt interesante si, de multe ori ne prezinti locuri si obiceiuri de care nu stm multe,Nu conteaza unda traiesti, atat timp cat esti alaturi de ,,Omul pe care te-ai hotarat sa-l urmezi.Mult succes in continuare si cititori la fel de culti ca Beta, ale carei comentarii sunt demne de articolele tale.,

  3. citesc cu multa placere tot ce scrieti.nu pentru faptul ca va aflati intr-o alta lume ci fiindca sunteti un scriitor cald si talentat.la multi ani,sa aveti cat mai multa inspiratie si sa fiti iubita de toti cititorii dvs!

  4. LA MULTI ANI ❗ draga mea Cu intarziere iti spun si eu, am fost plecata de acasa si nu am avut cum sa-ti urez pentru blogusor. Niciodata nu este prea tarziu, asa ca-ti multumesc pentru incantarea spiritului cu scrierile tale frumoase, calde si interesante. Desi pe meleagurile acelea se poarta un val pentru acoperirea fetei , tu reusesti sa-l dai pe al nostru mereu deoparte sa patrundem cu ochii imaginile frumoase care ne exemplifica frumusetea orientului. La cat mai multi ani si scrieri frumoase si calde de ne merg la suflet, iti multumesc ca existi, pupici multi.

  5. Trebuie sa recunosc ca ai un blog extraordinar.Eu nu cunosc prea multe despre tarile arabe și as dori sa aflu mai multe prin intermediul blogului tău.Am rămas putin cu un gust amar pentru ca ieri seara am văzut un film bazat pe fapte reale care povestea despre viata unei doamne din Statele Unite căsătorita cu un cetățean Iranian.Eu recunosc ca nu ma interesează nici o religie și sunt deschis de a discuta despre toate religiile neexistând riscul de a fi părtinitor. Îmi pare rău ca sunt o grămada de divergente intre religii. Păcat ca planeta este dezbinata.Happy birthday și din partea mea!Cu respect Daniel http://www.studioextensa.com PS: Am sa trec pe aici ori de cite ori voi avea nevoie de afla ceva din ceea ce nu știu.

  6. La multi ani..pentru un anisor de minunata existenta…si la cat mai multi,frumosi si minunati ,precum si postari la fel de interesante si fascinante! Ma bucur ca te-am cunoscut,virtual… coincidenta,ori nu,dar este tot un an!?
    Mult bine si frumos din partea mea.Te imbratisez cu drag!

Lasă un răspuns

