Animale „de lux”: camilele albe

Unulcamels_2 dintre cele mai frumoase lucruri pe care le-am putut vedea in mijlocul desertului au fost cu siguranta camilele albe. Ca romanca, am avut senzatia ca am intrat in ecranul televizorului in vreme ce urmaream un documentar pe National Geografic. Sunt animale superbe, pastnice, si mai cu seama, exotice! Mai apoi am aflat ca pretul unei camile albe se „invarte” pe la 40 000 de reali sauditi, (depindcamel-nrcc-06-04-2011e de abilitatile fiecarui animal in parte), femela alba aducand pui mai multi decat cea cafenie. Cu 40 000 de reali iti poti achizitiona lesne un automobil gen Hyundai Matrix ori Kia Cerato model 2013 full option, exact cam cat ai plati pe un asemenea exemplar. Desi pentru straini camilele pot parea animale nomade, care se plimba liber prin desert, trebuie stiut ca pretioasele vietuitoare sunt atent supravegheate de fermierii locali, pentru ca nimeni sa nu le poata pricinui vreun rau.

Corabiile desertului
15 gânduri despre “Animale „de lux”: camilele albe

  1. @ Buna ziua !
    Pentru mine CAMILELE indiferent de culoarea lor,
    sunt cele mai misterioase, elegante , inteligente si puternice animale ale desertului .
    Felicitari pentru cele postate pe blog !
    Weekend placut !
    Cu respect,
    Aliosa.

  2. Camilele imi sunt foarte dragi. Cu toata infatisarea lor greoaie eu cred ca sunt foarte suple in miscari, elegante, intelepte si foarte dragastoase. Imi amintesc ca am cumparat o carte pentru copii pentru a o face cadou unui finut al meu si era despre o camila alba. Sophie si camila alba se numeste cartea scrisa de Stephen Davies.Sigur ca am citit-o si eu desi am o varsta inca iubesc povestile 😀 Nu suport cand aud ca totusi si ele sunt sacrificate de om. Un animal asa devotat stapanului nu cred ca merita sa fie sacrificat. oricum eu sunt impotriva sacrificarii animalelor dar desi sunt multe glasuri in lume pentru a opri omorarea animalelor , parca ar vorbi in desert . Imi mentin parerea ca omul este cel mai rau animal de pe pamant. Am citit undeva ca se va aduce in Europa lapte de camila care este mult mai bun decat laptele de vaca mai ales ca are mai putina grasime si este mai hranitor. Vom vedea si cat o sa coste ca tot ce-i bun si mai ales la inceput pe piata costa ceva 😀 Felicitari pentru postare , f. interesant tot ce ne postezi.

    1. Da, din ce stiu laptele de camila este mai scump decat cel de vaca insa nu am incercat pana acum. In Dubai se gasesc diferite sortimente de inghetata si produse de patiserie care au in compozitie lapte de camila. Am mancat insa carne de camila in kofta si nu am nici o problema cu asta, desi noi romanii, nu suntem obisnuiti cu asa ceva.

  3. interesant ce scrii despre acest animal ,cu o cocoasa,ori doua ,,cu picioare adaptate pentru mers pe nisip, care este denumita „corabia marii”… si cand se supara se spune ca scuipa, bate cu picioarele… pe cel ce o necajeste,ori ii face rau… :P: Nu stiu daca este adevarat,eu o cred , nu le-am vazut decat in imagini ,in film… Dar imi plac, par a fi misterioase si impunatoare,desigur puternice,rezistente in condiitile trailului din desert…!? Multumesc!

  4. Te rog sa stergi reblogged, nu stiu de unde a aparut si a intrat postarea ta la mine pe blog, am cautat sa sterg dar nu prea ma pricep mai ales ca este scris in engleza si eu cum cunosc bine aceasta limba ma uit ca vitelul la poarta noua ❗ Dupa ce repara baiatul defectiunile care spune el ca sunt de la microsoft ma trezesc cu ceva nou , nu am nevoie de reblogged asta nu stiu de ce si cum mi-a aparut. Te pupic.

Lasă un răspuns

