Cercei de inspiratie arabeasca

Imi plac cerceii gyhude inspiratie arabeasca inca din perioada liceului, dar adopt si alte stiluri, in functie de tinuta si in ce moment al zilei ma aflu. Ii consider un accesoriu mai important decat colierele sau bratarile, si de multe ori „uit” de cele din urma, daca acestia sunt foarte incarcati. Mi se pare ca e un „must” sa ai cerceii potriviti care sa iti incadreze frumos chipul si sa-ti puna in valoare bjktrasaturile. Nu cred sa fiu singura femeie care are zeci de perechi de cercei arabesti prin sertare si cum imi iau o pereche, repede ma reorientez spre alte modele, desi se intampla sa nu am timp sau ocazii sa port chiar toate achizitiile. Si uite asa inghesui in „cutia magica” fel de fel de bijuterii nu neaparat pretioase cat „ochioase” in febra mea de a colecta tot ce-i placut ochiului de prin magazinele de profil.Cateva modele demne de achizitionat avem chiar aici.

fufyyuimages

 

 

 

 

 

Oriental treasure

6 gânduri despre “Cercei de inspiratie arabeasca

  1. Este accesoriul pe care-l primim inca de la botez si cu timpul facem o adevarata colectie Si mie-mi plac cerceii in stil arabesc si am purtat o perioada cand eram mai tanara. Nu am fost si nu sunt o iubitoare de bijuterii insa cerceii mi-au placut totdeauna.

  2. xenia

    Bună seara Mihaela ! Știi că și eu fac mici bijuterii(cercei și brățări) handmade ? Am multe ,de diverse forme și culori…mă răsfăț pentru că de vândut nu poate fi vorba,nu că n-aș vrea …Seară bună tuturor !

Lasă un răspuns

