Mango lassi, rasfat exotic!

„Lassi” este o bautura traditionala pe baza de iaurt, renumita in regiunea Punjab a Indiei si Pakistanului, si se mango-lassiobtine prin mixarea acestuia cu apa si condimente indiene. Este populara atat in varianta dulce, cat si sarata: dulce- (fructe, suc de lamaie, zahar, diverse mirodenii), sarata- (iaurt, apa plata, sare, condimente indiene).

Astazi insa incercam varianta pe baza de mango, de unde si denumirea de „mango lassi”, un deliciu cu faima internationala, intalnit atat in India si Pakistan, cat si in alte tari populate de minoritatile indiene.

De ce avem nevoie: un borcan de iaurt (500 gr), un fruct de mango mare si bine copt, sucul de la o jumatate de lamaie (intreaga daca este mica), zahar ( daca preferati mai dulce), un varf de lingurita praf de cardamon, un pahar apa plata.

Cum se face: Curatam mango de coaja si scoatem partea lemnoasa. Il taiem in bucati medii, pe care le stropim cu suc de lamaie. Adaugam ingredientele ramase, mixam cu blenderul, dupa care putem servi imediat.

Exotic taste

12 gânduri despre „Mango lassi, rasfat exotic!

  1. Xenia se gaseste si la noi in supermarketuri. Nu ai luat poate in seama ca nu te-a interesat. Se foloseste la prajituri. Este o reteta super. Eu fac o garnitura la peste cu mango, e un deliciu.

  2. Varianta dulce o prefer si eu!
    Sarata nu ca am tensiune ,deci nu-mi pot permite.
    Am gustat din acest fruct si mi-a placut,dar nu suc…probabil ca aceasta varianta e mai delicioasa!
    O zi buna!

Lasă un răspuns

