Omleta berbera cu branza de capra

O omleta care pica „la fix” nu doar pentru berberii din Sahara, atunci cand infrigurati de vantul patrunzator al desertului, o pregatesc cu indemanare, ci si pentru noi, cei care ne zburlim de puterea iernii, cautand „de-ale gurii” inainte de matinala cafea. IMG_6306

De ce avem nevoie:

6 oua, 300 g branza de capra „maturata”, 4-6 rosii coapte, 2 ardei verzi mijlocii, o ceapa rosie mare, 2 linguri de ulei de masline, chimen macinat, boia dulce, boia iute, turmeric, piper negru macinat, sare (dupa gust)

Cum o pregatim:

Ceapa o taiem cuburi, si o calim in 2 linguri de masline. Cand s-a inmuiat adaugam chime, boia si tumeric, amestecand usor. Rosiile si ardeii le taiem tot cuburi, adaugandu-le in tigaie, peste ceapa. Tinem mixul vreme de 304 minute, amestecand cu blandete. Batem ouale si le condimentam cu sare si piper. Indepartam tigaia de pe foc, pentru a „calma” continutul, dupa care turnam ouale. Acoperim cu un capac si lasam omleta pe foc pentru 8-10 minute. Intre timp radem branza de capra, dupa care punem tigaia de o parte. Presaram branza pe omleta si o intoarcem pe foc pentru inca un minut. Cel mai bine acest tip de omleta merge servita cu lipie (paine arabeasca), stropita cu putin ulei extravirgin de masline, dupa care presaram seminte de oregano sau coriandru.

Gustari din departari

16 gânduri despre „Omleta berbera cu branza de capra

  1. Omleta e beton şi la fel şi like-urile, am doar o rugăminte, nu daţi like fără să citiţi, Credinţa mea este că la capitoll bloguri citind ne putem îmbunătăţi reciproc stilurile de scris cu sugestii şi idei.

  2. buna seara ! MIHAELA ,eu fac asa omleta dar cand nu am branza de capra fac cu de oaie si iese f. buna ,familiei mele le place f. mult ,insa daca am probleme cu ficatul ,nu pot manca dar de multi ani fac asa ceva ,am gasit acesta reteta cu multi ani in urma intr-o reviste se numea FEMEIA

    • Buna seara! Ma bucur sa stiu asta draga mea! Daaa, imi amintesc acea revista, citeam si eu cateva rubrici din ea, chiar daca eram destul de mica. Am observat ca mai tarziu si-a schimbat formatul, desi mie imi placea varianta mai veche.

      • te pooooop MIHAELA ,da nici mie nu imi place revista cum arata acum ,nu prea este interesanta ,mai cumpar acum CLICK PTR. FEMEI ,LIBERTATEA PTR. FEMEI SI FEMEIA DE AZI ,CARE IMI PLAC TOTUSI FATA DE femeia NOUA

  3. Multumesc Mihaela, tot ce am primit de la tine, pentru mine este o sursa de inspiratie, imi starneste pofta. Si eu fac omleta doar cu ceapa,ardei Kapia si rosii, nu am pus pana acum celelalte ingrediente si sunt sigura ca este o omleta tare gustoasa. Te asigur ca o voi face curand. Te pup.

Lasă un răspuns

