Albastru, o culoare a divelor!

Culoarea cerului infinit, a marii, a florilor timpurii de primavara, albastrul ne cucereste prin prospetime. Deseori aceasta culoare este asociata cu partea masculina, si inca din frageda pruncie, albastrul este destinat baieteilor. Si totusi cate dintre noi nu oftam dupa rochia perfecta albastra, si cate Eve nu arata senzational in aceasta culoare? Celebritati ale lumii arabe precum  Mais Hamdan, Najwa Karam, Cyrine Abdelnour, Haifa Wehbe sau Nawal al Zoghby, cu siguranta au stiut sa faca senzatie, optand pentru rochiile din imaginile alaturate.

73915_465523699795_7972824_n155101_451684004873698_1987600891_n 237075 tumblr_m6yeol6oxf1rrf0mzo1_500263627_10151366927145934_1532174277_n

 

 

 

 

 

 

 

Ladies in blue

32 de gânduri despre „Albastru, o culoare a divelor!

  1. buna ziua MIHAELA,mi-a fost dor de tine de frumusetea ta si am vazut ca aici pot comenta si eu ,ca aceasta culoare este intradevar adecvata divelor ,nu oricui ii sta bine ,trebuie sa fi frumoasa si bine facuta ,asa cum esti si tu ,cred ca ti-ar sta f. bine
    pot sa-ti comentez aici ,ca si mie mi-a placut serbetu ,iar in copilarie mama mea numai de trandafir cumpara ,se gasea la toate alimentarile ,asa se numeau pe vremea mea 😀 era cel mai bun
    pooooop si o zi superba sa ai

  2. Cat de faina „specializarea” asta orientala a ta. Multe chestii interesante prin zona asta. Eu sunt praf pe la mine pe „acasa”. Scriu mult mai diferit. In fine. Frumos. Chiar frumos. Acum fug, am sa ma intorc. O seara buna.

  3. Oh, Haifa Wahbe. That’s one familiar face! Thank you for sharing this, Mihaela. 🙂

    Here I would like to thank you for your recent follow to my blog. I hope my poems and short stories do not disappoint and that your visits in there have been a joyful ride. Syukran lak ya Mihaela, many blessings to you 🙂

    Subhan Zein

Lasă un răspuns

