Vedeta din dulap: rochia galbena!

Cred ca cele mai mari aberatii pe care le-am auzit din partea unor „experti” ai modei au fost sa te machiezi in culoarea in care te imbraci si sa pui galben pe tine doar daca esti bruneta. Din pacate, multe urmase ale Evei inca mai cred ca galbenul este destinat doar anumitor persoane, nestiind ca totul consta in alegerea nuantei potrivite, astfel putand fi purtat de toata lumea. Iata cateva „false reguli” de notorietate, care trebuiesc incalcate :

– Purtam galben doar daca suntem bronzate si avem par inchis la culoare.    or_64e51165123747632428026

– Combinatia galben si negru trebuie evitata, pentru ca da efectul de „albinuta”.

– Galbenul nu trebuie combinat cu alte culori tari.

– Roscatele nu pot purta galben.

– Galbenul face tenul sa para palid.

Nimic mai neadevarat! Si asta o putem vedea atat la vedetele internationale cat si la cele din lumea araba, ghidate de designeri celebri, atunci cand vanate de o lume intreaga, apar in lumina reflectoarelor.

Galbenul la vedetele hollywoodiene

angelina_jolie_yellowtumblr_m2f4jz19mk1qibb6po1_500kristen-stewart-bd-madrid-full-length-lead

 

 

 

 

 

 

 

Galbenul la vedetele arabe

4fouadsarkis haifa-amira002259308891015091903_riFuQp9J_b

 

 

 

 

 

 

 

Let it shine!

22 de gânduri despre „Vedeta din dulap: rochia galbena!


  1. Buna dimineata! Am venit sa bem cafeluta diminetii acesteia geroase de sf de decembrie si de An,impreuna!.,asa este la mine!
    Culoarea galbena este culoarea mea preferata din totdeauna!? Stii cum se spune:tiganului ii sta bine cu asa ceva!,,precum si rosu.. ❓ ..Este o culoare pe care o ador, si la flori si la orice tip de vestimentatie!? :P: ..iar cand eram fffffff tanara,aveam doua rochii in combinatie galben cu negru,asa era moda vremii atunci si mi se spunea:albinuta!? :P: ❓ Pup!

    • Buna dimineata! Imi pare rau ca nu am ajuns la timp sa ne bem cafeluta impreuna! Ma bucur ca iti place galbenul, e o culoare care te binedispune si iti da senzatia de optimism. Cred ca nu numai cele tinere pot purta aceasta culoare, este potrivita la toate varstele. Totul tine de nuanta. Pupici! 🙂

  2. te pooooop MIHAELA ,nu prea ma pricep in ale modei,dar acea rokita din mijloc de la vedete arabe cu mai multe nuante zic eu de curcubeu ,imi place ,mie in general culoarea galbena nu prea imi place dar aceea ,da

  3. Este o culoare frumoasa, calda , eu am purtat in tinerete si mai port si acum vara. Nu cred ca are vreo legatura cu nuanta pielii, dupa mine se potriveste la orice tip de ten si cine o foloseste da dovada de indrazneala si in acelasi timp de sensibilitate. Pe la noi se spune ca cine poarta galben este un om gelos. Uite eu port si-mi plac si trandafirii galbeni si numai geloasa nu s-a putut spune ca am fost, sunt. Nu pot fi geloasa atata vreme cat mai am minte in cap si iubesc libertatea. Gelozia apare ca o boala greu de suportat la oamenii egoisti, posesivi care nu au incredere in propria fiinta si nici in a partenerului asa ca nu are nimic de-a face cu aceasta suava culoare atribuita lucrurilor nobile.

    • Da, asa este, galbenul poate fi purtat indiferent daca ai pielea deschisa la culoare sau bronzata. In privinta geloziei, este un lucru care difera de la persoana la persoana, tot ce pot adauga e ca, in exces, face rau si distruge tot ce e frumos intr-o relatie. Te pupic! 🙂

  4. Vad ca Beta a facut sarmalute cu foi de vita,eu le-am facut cu varza si fac si o varza calita la cuptor pentru carnati si friptura de curcan si de porc…Prefer curcanul,porcul nu-l suport , e pentru cei santosi,pentru musafirii care-l prefara… :P: e prea greu pentru mine… :P: .De cateva zile traiesc numai cu colebil si triferment. Pup!
    Nu-mi pleaca comentariul…

Lasă un răspuns

