Myriam Fares: „Sunt toata naturala si consider ca e un dar de la Dumnezeu!”

miriam-photoMyriam Fares (29) este una dintre cantaretele „pe val” in intreaga lume Myriam-Fares-myriam-fares-30366273-450-674araba. S-a nascut pe 3 mai 1983, in Kafar Shlal, sudul Libanului si inca de la varsta de 5 ani si-a inceput drumul spre o cariera artistica studiind baletul clasic. Mai tarziu, a urmat Conservatorul National din Liban, invatand principiile cantecului oriental. Pregatirea sa in muzica si dans au ajutat-o sa ia numeroase premii la toate competitiile la care a participat, printre care „best young female singer in the Arab World” (2004) si „best young singer in the Arab world” (2006), conform ziarului egiptean „Al Ahram Al Masriya”. Tot in  aceasta perioada Myriam a participat si la MTV Europe, fiind primul artist arab care apare la acest post TV.  Onorurile primite au tinut-o insa cu picioarele pe pamant, Myriam continuand sa vina cu noutati la nivel artistic, iar astazi, cu patru albume la activ („Myriam”- 2003, „Nadini”- 2005, „Bet’oul Eh”- 2008, „Min Oyouni”- 2011), in ultimul abordand stilul khaleji, Myriam se poate lauda ca a dat pe spate concurenta, castigandu-si milioane de fani.

Dar cum pretul faimei trebuie platit, deschiderea cantaretei fata de admiratorii sai pe site-urile de Meryam Faris (2)Myriam Fares Beauty Gallery (10)socializare, nu i-au adus intotdeauna intrebari comode. Spre exemplu, unul dintre fani a dorit sa stie daca formele sale voluptoase sunt de la Mama Natura sau de la…bisturiu. Myriam a raspuns neintarziat: „Sunt toata naturala si consider ca e un dar de la Dumnezeu!”. Un alt secret dezvaluit de aceasta in emisiunea „Ana Wel Asal” a fost despre copilaria nefericita pe care a avut-o din pricina dependentei de jocuri de noroc a tatalui ei, fapt ce a pricinuit suferinta atat ei cat si mamei sale, care, pentru a o proteja de atmosfera din familie, a trimis-o sa studieze la un internat. Mai multe detalii nu au fost insa facute publice. Pe langa activitatea din lumina reflectoarelor Myriam a ales sa se implice si in lumea modei, ca si designer. Aparitiile sale glamuroase au ajutat-o sa-si castige denumirea de „Queen of the stage”.

Lucky star

12 gânduri despre “Myriam Fares: „Sunt toata naturala si consider ca e un dar de la Dumnezeu!”

  1. Este frumusica si este genul de femeie care mie imi place. Chiar daca se poarta acum femeile f. slabe , trestioare, mie mi-au placut totdeauna si am considerat frumoase femeile cu forme. Probabil asta mi s-a intiparit in copilarie cand vizionam filme cu Sarita Montiel, am primit multe fotografii cu ea pentru ca scriam artistilor de filme care-mi placeau . Am facut o incercare la una din fotogrfii acoperind capul si lasand doar trupul si imaginea ce mi s-a infatisat a fost ca un vas perfect (gen amfora) . De atunci am crezut ca asa trebuie sa fie o femeie cu un trup la superlativ si f. rar de intalnit. Nu stiu daca asa este dar eu asa vad si in ziua de astazi, chiar daca tendintele au fost altele , am inteles ca se preconizeaza si in moda ca manechinele sa nu mai fie asa slabe si dessignerii vor deja modele un plic mai plinute.

Lasă un răspuns

