Un simbol al huzurului… masajul marocan

Femeia Orientului a stiut dintotdeauna a-si transforma timpul petrecut cu ea insesi intr-un prilej de huzur si rasfatare a trupului. Masajul marocan este una dintre placerile de care doar femeile au parte, datorita ritualurilor specifice, si se desfasoara etapizat: Prima etapa: Picioarele se spala cu apa calduta in care se adauga muguri de trandafir, cateva picaturi de esenta de portocal si apa de trandafiri dupa care urmeaza exfolierea cu sapun negru, care se lasa sa actioneze 4-5 minute. Sapunul negru 100% natural este indicat pentru toate tipurile de piele, fiind foarte bogat în vitamina E. Acesta pregateste pielea pentru exfoliere, lasand-o fina si satinata. A doua etapa: Dupa ce se aplica sapunul urmeaza gomajul cu o manusa speciala prin care se curata chiar si impuritatile cele mai profunde. Curatata de toxine si celule moarte, pielea ramane neteda si catifelata. Sapunul negru este un produs creat in specificul marocan. A treia etapa: Cel din urma pas consta in modelarea corpului cu ulei de aragan. Ce este uleiul de argan? Arganierul: Argania Spinosa este un copac care creste doar in Sahara, Maroc, ajungnd la o Inltime de 8-10 m si poate trai pana la 200 ani. Semintele sunt prjaite si se pastrează timp de o saptamana pana cand se usuca, dupa care este scos uleiul de argan. Este nevoie de aproximativ 6 ani pentru prima cultura de fructe. Uleiul de argan are culoarea galben deschis, transparent, cu gust si miros puternic. Uleiul de argan, sau Sursa Vietii, a fost folosit de mai bine de 1000 ani de catre femeile orientale din Maroc care vroiau sa-si protejeze chipul, mainile si corpul de agresiunile vantului, soarelui si nisipului. Uleiul de argan este inzestrat cu multe calitati: foarte popular gratie gustului sau delicios, care aduce aminte de cel al nucilor, este bogat in acizi grasi poli nesaturati si acizi grasi saturati, fiind recomandat de catre nutritionisti. Beneficiile uleiului de aragan: – hidrateaza si hraneste pielea in adancime pentru o mai buna elasticitate – stimuleaza refacerea pielii si creaza o bariera impotriva factorilor externi prevenind ridurile – reface echilibrul hidrolipidic pentru o mai buna hidratare a pielii – incetineste efectele imbatranirii – dreneaza pielea grasa si revitalizeaza pielea terna – trateaza iritatiile, amelioreaza vergeturile si bolile de piele Masajul marocan dureaza o ora si nu este indicat persoanelor care sufera de operatii recente, arsuri, boli de piele, rani deschise.  Afrodita  

8 gânduri despre „Un simbol al huzurului… masajul marocan

  1. Interesant, este o placere sa-ti ingrijesti corpul dar la noi cum femeia e tot pe fuga cu toate e mai greu dar totusi cat de putin tot ne ingrijim. Ai schimbat lookul blogului, ai revenit la vechea formula. Nu mai gasesc About unde scriam pentru noi, nu-mi place sa scriu la teme ceea ce vreau sa-ti transmit tie, la teme raspund daca pot strict pentru tema respectiva. Te pupic si-ti doresc o saptamana frumoasa cu multe reusite.
    http://imageshack.us/photo/my-images/802/n9q8j8w9qml.jpg/

    • Asa este, depinde si de program. Nu, draga mea, formatul blogului este acelasi, doar fondul este schimbat. Pagina „About” se afla exact in acelasi loc, dupa titlul blogului „Arabica…taste of Orient”. Poate ai fost grabita si nu ai observat. Pupici, sa ai o saptamana cat mai frumoasa!

  2. Interesant si ce mult mi-ar fi placut sa beneficiez si eu de asa ceva!? Timp pentru asa rasfat gaseam eu,de bani nu cred ca se punea problema,dar acum e prea tarziu…asa ca doamnelor,tinere,si frumoase,beneficiati de toate acestea, nu ratati nimic din ce vi se ofera,ca nici nu stiti ce pierdeti!?😆 Eu,doar pot sa-mi inchipui ce nu am avut,dar am pierdut!? O seara pe cinste,tuturor!

  3. Sa stii ca si noi avem in tara deschise saloane de frumusete in care se face si acest fel de masaj..marocan ,cu ulei de aragan si cu pietre calde;eu am vazut cateva reclame pe la tv de asta stiu,mi-am amintit acum,citind articolul tau interesant!
    de asta,tinerele,sunt atat de perfect curate,frumoase, pline de energie si vitalitate!? SAC!? :P: Pup!

  4. Buna dimineata,draga mea! referitor la ce am scris…degeaba sunt frumoase pe dinafara..daca ,atunci cand deschid gura sunt..stii tu; ce vreau sa zic, adica sunt gaunoase pe dinauntru,cu sufletul pustiit,urat, ranchiunos… Asa ca mai bine ne-am ingriji de suflet ca sa fie curat, cinstit, minunat , ca frumusetea fiecareia de acolo vine si se citeste pe chip!? nu???? Pup!
    Cafeaua este calda,s-a mai racit de la 4 de cand sunt treaza!? O zi frumoasa precum iti este sufletul!

Lasă un răspuns

