Haifa Wehbe a divortat!

Presa Orientului Mijlociu vuieste cu o stire de ultima ora. Diva libaneza Haifa Wehbe a divortat! Casatorita din 24 aprilie 2009 cu omul de afaceri egiptean Ahmed Abu Hashima, cei doi au hotarat sa mearga pe drumuri separate, pastrand insa discretia in privinta motivelor care au dus la divort. Ambii au asigurat insa ca relatia lor va ramane una amiabila si dupa separare, nedorind sa se insiste pe motivele care i-au facut sa ia aceasta decizie.

Cine este Haifa Wehbe?

Haifa Wehbe s-a nascut in 10 martie 1976 si este o faimoasa cantareata libaneza, actrita, fost model si designer de bijuterii. Este considerata una dintre cele mai frumoase femei din lumea araba, dupa castigarea titlului de Miss Liban.

Cine este Ahmed Abu Hashima?

Ahmed Abu Hashima s-a nascut in 11 ianuarie 1975 si este unul dintre afaceristii de top ai industriei siderurgice din Egipt. Cei doi s-au cunoscut in Dubai la un concert al faimosului cantaret Amr Diab, unindu-si destinele pe 24 aprilie 2009, la Beirut.

End of romance

16 gânduri despre “Haifa Wehbe a divortat!

  1. Buna dimineata,draga mea!
    Am auzit si eu de aceasta cantareata libaneza… remarcata pentru frumusetea ei si cu tinuta-i sexy,provocatoare.
    Stiu ca ea canta o muzica si mai putin obisnuita in tara ei, cu ceva implicatii politice,asa am si auzit de ea la tv.
    Oricum nu trebuie sa ne mire aceasta stire,deoarece in lumea lor,a artistilor,o casnicie,dureaza doar ceva timp scurt…adica e la ordinea zilei sa se intample asa!?
    E tanara,f frumoasa,talentata si isi va reface viata imediat;dar,nu pot sa ma intreb:oare ce-i lipsea!? Din prea mult bine si din prea plinul celor care li se ofera…. sau pentru publicitate,pentru a fi mereu in centrul atentiei publice,pentru a impresiona!?
    Oricum ar fi si ce ar fi,ea este tot ea…cantareata frumoasa, sexy,placuta publicului… O zi buna si-ti multumesc pentru informatia data!
    Eu ,te invit la o cafea in care vei gasi,doar ganduri bune si frumoase pentru o zi la fel…

    1. Buna dimineata draga mea!Nu, muzica Haifei este sexy, dar nu muzica are implicatii politice, ci ea ar fi facut niste afirmatii politice. Sa stii ca Haifa a suferit destul de mult, ea nu are o relatie apropiata cu fiica ei care traieste in Kuweit cu tatal, primul ei sot, a avut un logodnic saudit de care s-a despartit, iar acum e pentru a treia oara cand o va lua de la capat. Sa nu uitam ca ea se adreseaza lumii arabe ca si artist, mai mult decat celei internationale, iar aici mentalitatea este un pic diferita. Libanul insa, este cunoscut pentru cantaretele sexy si viata open mind pe care o are comparativ cu alte tari arabe. Multe incearca a fi o „noua Haifa” pentru a atinge succesul, dar lipsa de originalitate se simte deseori iar popularitatea Haifei ramane aceeasi. Multumesc pentru cafeluta, am sa vin!

  2. Multumesc pentru stire draga mea. Nu conteaza motivele, fiecare avem o soarta si desi avem posibilitatea sa alegem din ea care-i drumul bun noi de multe ori din motive de motive alegem calea care ne dezavantajeaza. Este de admirat discretia si asa cred ca este normal, nu-mi plac comentariile care se fac la noi intr-o asemenea situatie, se cauta vinovati si vine. Viata omului e numai a lui iar ceilalti trebuie sa o respecte. Pupicei pentru tot ce postezi .

  3. Buna dimineata,intr-o alta zi,de duminica,pace,liniste si rugaciune pentru mine!
    Sunt,dupa scurta rugaciune a zilei pentru ca mi s-a dat sansa de a ma trezi intr-o alta zi , de multumire, la ora cand beau o cafea slabuta, deci cu lapte mult si un pic de miere… si fac obisnuitele vizite de dimineata intrand pe blog si bloguri la prietene!?
    Spre surprinderea mea,constat ca ceva s-a schimbat pe aici si in mai bine,mai frumos..O zi reusita,frumoasa,la mine este cerul perfect senin,peste putin timp va rasari si soarele,dar este frigut! si totusi mai cald pentru aceasta perioada!? :P:
    O zi buna,cu tot ce poate fi mai bun si minunat in ea! Te pup!
    Cafeaua este inca fierbinte si asteapta…

  4. marinas marian

    Te rog draga Haifa Wehbe sa nu fii suparata si dezamagita ca esti o femei super frumoasa! Imi placi la nebunie esti sexi imi plac melodiile tale, sunt la fel de frumoase ca tine draga Haifa!

  5. marinas marian

    Salut Haifa! Esti o fata foarte frumoasa si imi place cum arati, esti sexi si ai melodii foarte frumoase, ca si tine. 🙂 Eu as da orice ca sa te am langa mine!!! Succes in cariera ta, esti super ok draga Haifa! I love you!

Lasă un răspuns

