Machiaje colorate de inspiratie orientala

Mizez pe ideea ca nu exista femeie careia sa nu ii placa machiajul. Prinse in activitati cotidiene, multe femei fac greseala de a se machia robotic, camufland imperfectiuni in graba, dar fara simt estetic. Eu recomand ca atunci cand nu avem chef sau timp de a realiza un machiaj de calitate, sa nu il facem deloc. Sa lasam pielea sa respire, aplicand doar o crema potrivita si un corector. Pentru ca machiajul, dincolo de arta, moda si tendinte, inseamna o stare de bine. Daca nu ne simtim bine cu ochii zgariati de creion in lipsa de timp si un ruj care nu respecta linia buzelor tot din aceeasi pricina, de ce sa recurgem la machiaj? Machiajul frumos cere timp, simt al trend-ului si produse corect aplicate. Cele mai complicate machiaje dar si cele mai frumoase, din punctul meu de vedere, sunt cele orientale. Le-am incercat, imi plac si dau rezultate de exceptie. Insa repet, e nevoie de timp si chef pentru asemenea machiaj. Alaturi avem cateva exemple de machiaje pentru ochi, inspirate de misterul Orientului.                                                                                                                              

Make up…as a way of living

19 gânduri despre „Machiaje colorate de inspiratie orientala

  1. Ai dreptate draga mea, decat ceva facut doar de dragul de a face mai bine lipsa. Recunosc ca eu nu ma pricep si nici timp nu am avut niciodata pentru asa ceva. Nu e ceva de lauda ceea ce scriu dar te rog sa ma crezi ca nici nu ma pricep daca merg la un magazin ce sa cer pentru a cumpara deoarece nu m-am preocupat cu asta niciodata. Eu admir machiajul facut subtil si cu gust. Sigur schimba f. mult infatisarea si felicit femeile care se ocupa de infatisarea lor. Este o arta si un har sa sti sa folosesti machiajul. Ceea ce ai prezentat tu chiar este f. frumos si-ti multumesc, macar asa imi imbogatesc si eu bagajul in ceea ce priveste make up-ul.

    • Categoric. Nu punem machiaj, facem mai bine decat sa punem unul de mantuiala. In schimb o piele curata, demachiata si hidratata arata mult mai bine simpla, in lipsa de timp ori talent la machiaj. Decat sa ne zgariem ochii zilnic doar de dragul de a pune ceva pe fata mai bine respectam alte reguli de aur cum ar fi demachierea de seara fie si in lipsa machiajului, curatarea fetei si aplicarea unor creme de calitate. Iar cand ne machiem sa o facem in stil memorabil!Te pup!

  2. Bună seara,draga mea ! Nu pot să trec mai departe fără să adaug ceva pe marginea comentariului tău .Sunt o mare admiratoare a machiajului,în tinerețe nu ieșeam din casă fără să aplic un fond de ten sau un machiaj discret și cât mai natural pe pleoape.Dumnezeu m-a înzestrat cu ochi frumoși,zic eu,cu gene lungi și dese…Asta era atunci,acum s-au rărit și genele , iar ochii și-au mai pierdut din strălucire,poate și din culoare ! Ce pretenții pot să am la 60 de ani ?Si acum mă machiez foarte discret,îmi repugnă idea de a arăta ca un clown fugit de la circ !
    Cred că imaginile pe care ni le-ai arătat sunt elocvente cu privire la arta(pentru că este o arta)make up-ului.Îmi place îmbinarea culorilor,trecerea de la umbre la strălucire și totul cu scopul de a scoate în evidență niște ochi minunați!Un machiaj reușit poate întineri niște ochi obosiți, la fel cum ,unul făcut pe fugă și fără simțul ridicolului,poate îmbătrâni ,urâți !
    Cred că machiajul în stil oriental este cu atât mai deosebit cu cât ochii sunt singura parte a feței pe care și-o arată femeile și, pentru că nu-și pot dezvălui toate frumusețile vor să iasă în evidență *plusând*pe această zonă ! Greșesc ?Te pup !

  3. Buna seara si bine ai venit draga mea! Poti fi frumoasa la orice varsta iar un machiaj discret este de apreciat. In lumea araba nu este o regula ca doar purtatoarele de niqab sa isi accentueze privirea prin machiaj, asta o putem intalni la toate categoriile de femei. Este insa adevarat ca cele care au chipul acoperit aduc cu ele un plus de mister. Machiajul oriental cere insa indemanare, simt artistic si timp, asa ca pentru un plus de culoare, eu recomand femeilor cu program activ sau celor fara experienta, un machiaj simplu, in culori naturale, usor de realizat. O alegere buna sunt tonurile de auriu, piersica si bej, nepretentioase, care nu impun o anumita tinuta sau ora, potrivite pentru orice tip de ten si varsta. Si eu te pup!

  4. Buna dimineata,draga Mihaela!
    Sa-ti fie ziua frumoasa,senina si plina de bucurii nebanuite..
    Interesant,util si frumos,articolul pe care l-ai scris.Eu,una am ajuns la varsta cand nu ma mai ajuta si parca nici nu ma mai intereseaza …desi in tinerete eram adepta lui… dar pe atunci altele erau conceptiile si conditiile,asa ca faceam totul cu mare discretie!
    Culoarea ochilor este un lucru dat de Dumnezeu insa evidentierea lor o poate face oricine isi doreste,se pricepe,ii place, are indrazneala si curaj,cu farduri ,trucuri,poti avea ce-ti doresti in aceste zile;consider ca tanara fiind si avand niste ochi minunati,frumosi,ar fi pacat sa-i batjocoresti…asa cum mai vad pe strada in plina zi,tinere de-a dreptul penibile… iar sfaturile pe care le dai mai sus sunt tare bine venite…adica sa incercam( ma exclud,evident!).. sa dam profunzime privirii,luminozitate,sa- i intensificam farmecul,dar cu discretie :P:❓ …Principiul meu : ce e natural e mai frumos,iar ochii caprui,conform zicalei:” fura inima oricui.!?”..:P: ..
    ca asa nuanta detin!? .. ramane inca valabil.. :P:
    PUP!

  5. Buna dimineata draga mea. Sunt de acord cu tine si sunt convinsa ca nu ti-ai pierdut farmecul nici acum. Nu este nevoie de machiaj pentru a fi o femeie deosebita, a fi naturala reprezinta o alegere excelenta atat timp cat te simti bine in pielea ta. O sa iti vizitez „cafeneaua”, sper ca esti. Pupici!

  6. Buna…iarasi am sosit;sunt deja tare obosita,astazi am facut ,printre alte lucruri si mancare;acum ,am primit vizita unui nepotel care va sta la mine pana duminica ,se pare…Sarbatorile astea,nu are cu cine sa stea acasa,ai lui sunt ocupati… asa ca si eu mi-am facut de lucru… ba o sa ma uit mai mult pe la desene animate?!😛 Te pup!

  7. Chiar asta si facem..am spus si dincolo; el comenteaza cu glas tare ,rade si se amuza de mama focului;peste putin timp avem o ora de desen… Mihaela,sa stii ca nu va abandonez,ca nu am motiv sa fac asta; dar sunt prinsa in cam multe treburi si dimineata de cand ma scol si pana la 8 imi pun la punct tot ce am;Eu mai am un blog: ana-Cafeneauatrandafirul rosu.blogspot.com …si am cont si pe Hi5,pe Facebook,citesc dimineata stirile… si trece timpul pe negandite de la 6 la 8… ,8,3 cand se trezeste toata casa la viata si sunt apoi pe baricade!? :P: Te pup!

  8. In aceasta perioada mai pun la punct si ce a ramas nefacut de-cu- seara in bucatarie,prin sufragerie,aerisesc,sterg,fac cafea,sunt intr-o viteza…. ca mai apoi cand ma asez la calculator sa fiu linistita si sa pot termina rapid ce am de pus… :P:

  9. Daca nu ar veni ,nepotii la mine,as fi tare degajata de treburi… dar ma plictisesc, mai dezleg un rebus,fac Sudokku,mai citesc,…apropo,am facut comanda pe internet,adica sotul, de cateva romane,sper sa ne vina maine… le aduce prin curier,e mai comod si mai ieftin.. :P:❓ mi se spune!? Pana acum 2 ani am facut goblen,dar nu mai pot ca nu ma mai ajuta ochii…❓
    O zi sau o seara perfecta! Te pup!

  10. Asa ca,daca iau in mana un roman,si-mi place,voi da mai rar si pe blog… :P: simt nevoia si de altceva…varsta isi spune cuvantul…,nu???
    Eu lucrez pe calculator de prin 89,90 … la serviciu numai pe calculator lucram.,dar nu aveam pe atunci internet!? :P:..asa ca m-am cam plictisit de ce fac zilnic… :P:;am inceput sa bat in retragere,oare!? Imi place sa comunic cu fetele,zilnic, de ani de zile mai ceva decat o fac cu surorile mele… ca mai am trei … ma bucur ca-mi sunt aproape si invers… :P:

Lasă un răspuns

