Cum judeca „porcimea” Romaniei alte religii

Din seria aberatiilor legate de arabii musulmani si casatoriile romancelor cu acestia, iata ca Google-ul reuseste sa ma surprinda din nou cu dezbateri cretine, pline de ignoranta, rautate si rasism, la adresa unor oameni de pe alte meleaguri si cu alte convingeri religioase. Blogul apartine unei domnisoare convinsa ca este o buna crestina, adanc informata despre invataturile Bibliei si pe care simtul crestinesc, evident, a indemnat-o sa deschida un site in care musulmanii si fetele casatorite cu musulmani sunt atacati non stop cu postari socante. Si atunci fata ia satarul si reteaza capetele „paganilor”, „dusmanilor Domnului” asa cum sunt numiti pe blogul ei musulmanii, fara a-i da prin cap sa deschida o carte de religie in care sa vada clar ca in vremea lui Iisus Hristos acestia nu existau. E interesant cum tanara in dragostea ei pentru religie a uitat un lucru esential. Invatatura Domnului Iisus Hristos: „Iubiti-va aproapele”! Iubiti-va aproapele NECONDITIONAT! Cu convingerea ca nu exista padure fara uscaturi, cred totusi ca nimeni nu ar avea dreptul sa jigneasca un crestin, musulman sau iudeu in felul in care aceasta permite. Haideti sa purcedem:

„Majoritatea romancelor sunt proaste. Sunt tradatoare de neam si patrie. Se manjesc cu musulmanii salbatici, prea pagani si setosi de sange. Il tradeaza pe Dumnezeu curvind si casatorindu-se cu dusmanii crestinilor care sunt musulmanii arabi, turci etc. Pedeapsa lor va fi foarte mare. Atat sunt de proaste incat nu-si dau seama care este diferenta dintre crestinii romani si prea paganii muslmani salbatici si setosi de sange. Musulmanii sunt dusmanii lui Hristos si implicit dusmanii de moarte ai crestinilor. De-a lungul istoriei musulmanii prea pagani, salbatici si setosi de sanga crestin au omorat milioane de crestini. Arabii sunt in general prosti, inculti cu alta fire alt caracter si mai ales sunt fanatici. Cuvele romance proaste si tradatoare vor merge in Iad chiar daca nu stiu sau nu cred. Va fi vai de ele. Daca romance proaste, tradatoare si de alta natura vor mai continua sa distruga ceea ce nu au reusit musulmanii turci in decursul istoriei de aproximativ 600 de ani sa distruga, prevad ca va urma o reactie foarte dura a noatra a crestinilor impotriva lor si a spurcatilor de arabi, turci musulmani care vor plati greu aceasta distrugere a crestinilor. Romance proaste si tradatoare ati uitat ce au facut musulmanii turci in decursul sutelor de ani cand au luat din tarile romane, si nu numai, o multime de roabe romance pe care le-au facut sclave si cadane in Imperiul otoman? Ati uitat ca au ucis barbatii si le-au luat femeile care erau adevarate crestine, nu ca voi ? Ati uitat ca au luat baietii romanilor si ai celorlalte popoare din Balcani si i-au facut sclavi, ieniceri si eunuci in seraiurile turcesti ? romance ati uitat ca turcii au pradat si ars Tarile Romane timp de sute de ani ? romance proaste si tradatoare ati violurile la care au fost supuse stramoasele voastre timp de sute de ani de catre turci ? romance proaste nu stiti ca in armatele turcesti erau unitati intregi de arabi si chiar negri africani musulmani care sau comis atrocitati impotriva noastra a romanilor si impotriva grecilor, bulgarilor, sarbilor si altor popoare ? Nu stiti ca va asteapta. Vai de voi si de sufletele voastre. Prevad ca in viitorul apropiat va urma o reactie a noastra a romanilor impotriva voastra si prea paganilor musulmani salbatici, inculti si setosi de sange crestini, si care nu se mai satura de de-a fura in continuare bani, femei si alte bunuri din Europa crestina. Atat sunteti de proaste incat nici nu vedeti ca nu se pot compara cu noi europenii din nici un punct de vedere. Atat sunteti de proaste incat nu vedeti ca sunt mai urati si mai prosti decat noi europenii. Atat sunteti de proaste incat nici nu simtiti putoarea lor ca a negrilor si a tiganilor. Prostia si banii v-au intunecat mintile. La acestea se adauga lipsa voastra de cultura si de credinta. Daca ati avea credinta cat de putina nu ati face ceea ce facet. de romance proaste sa nu credeti ca veti scapa cumva. Noi intr-o ne vom trezi si atunci va fi vai de voi. Nu veti avea scapare pe strazi, in case si in tot locul. Noi nu vom mai rabda multa vreme sa vedem cum contribuiti la distrugerea poporului roman. Pentru ca voi romance proaste daca curviti si preacurviti cu arabii, turcii si altii ca ei contribuiti la distrugerea neamului romanesc. N-o sa va mai lasam sa contribuiti la distrugerea poporului roman. Daca turcii musulmani nu au reusit sa distruga poporul roman in decursul istoriei, atunci incercati voi sa-l distrugeti. Romance proaste nu veti reusi sa terminati ce n-au reusit musulmanii in decursul sutelor de ani de teroare anticrestina. O sa vedeti in viitorul apropiat ce vor pati toti musulmanii si odata cu ei si voi. O sa va amintiti aceste cuvinte.”

„Ma uimeste cata ignoranta poate exista in tara asta.
Eu sunt o fata de 20 de ani . Tatal meu este arab ( musulman ) si mama mea este romanca ( crestina ) – DA , nu a fost ” obligata” sa se converteasca.
Sunt chiar contrariata de toate chestiile citite aici . Nu inteleg de ce aveti asa parere proasta despre musulmani . E ca si povestea cu italienii care spun ca romanii sunt hoti si ne fac in toate felurile , cand de fapt nu toti au procedat la fel .
Inainte sa scrieti toate prostiile , documentati-va !
Eu am trait citind Coranul si Biblia , cunosc toate obiceiurile crestine si si musulmane . Cand tin post , Ramadam-ul ( la musulmani ) , mama mea nu tine , ea fiind crestina .
Tatal meu e un medic foarte bun , e respectat in comunitatea din care facem parte , face parte si dintr-un anumit partid… Oricum , ceea ce vroiam sa punctez e ca toti oamenii din orasul nostru il apreciaza si nu fac discriminari . El a venit acum 23 de ani in Romania si s-a intalnit cu mama la facultate . Nu a mintit-o , nu a pacalit-o , dar pentru a se muta impreuna a insistat sa faca casatoria religioasa la musulmani . Dupa 5 ani , in care au terminat facultatea , tatal meu a acceptat sa faca casatoria si la biserica , pentru mama. Ne-am nascut noi , eu si sora mea , si totul a fost perfect pana acum .
Pot sa spun ca sunt mandra sa am un tata arab . Si admir sincer musulmanii , pentru ca ei chiar tin la religia lor si o respecta cu strictete .Avand in vedere ca m-am nascut in Romania si ca aici am trait , eu ma consider romanca .
In tara din care e tatal meu ( nu dau nume ) 90 % sunt musulmani . Normal , acolo cand ma duc eu port val din respect pentru el . Nicidecum nu ma obliga . Mama mea nici nu poarta.
Ajunge cu povestea mea . Am scris si mai sus si o sa repet din nou. Nu generalizati povestea cu arabii…Oricum , depinde de fiecare persoana.
Romanii sunt crescutii cu alte traditii si cu alte obiceiuri . Si e normal ca romancelor sa nu le placa .
Si in plus , majoritatea arabilor din Romania sunt nascuti si crescuti aici sau cel putin au trait aici mult timp . Nu mai au aceleasi conceptii pe care le-au avut.
Eu sunt foarte foarte mandra ca sunt pe jumatate araboaica , si il iubesc pe tatal meu , de accea nu m-am putut abtine sa nu scriu si eu ceva .”

Acestea sunt cuvintele unor oameni ca noi. Oameni pe care ii intalnim la tot pasul, cu probleme, dezamagiri, sperante. Dar niste oameni multe prea inraiti. Blogul cu pricina se presupune a fi un spatiu de socializare, pe teme religioase. Totusi citindu-l, am realizat ca are orice, postari inteligente sau nu, porcisme, insulte, naivitate…mai putin calea spre Dumnezeu.

Aberatium humanum est

27 de gânduri despre „Cum judeca „porcimea” Romaniei alte religii

    • E blogul cu cel mai violent limbaj intalnit vreodata, cu pretentia de a avea o cauza nobila. E amuzant insa cum ea ca administrator intervine din cand in cand sa avertizeze asupra limbajului, totusi postarile culese troneaza la loc de cinste la ea pe site. Atitudine de jungla!

  1. WOW, aceasta persoana cu blogul respectiv nu are responsabilitatea la ceea ce este ea. In primul rand nu este o buna romanca pentru ca a spus ca :”romancele sunt proaste” ceea ce nu este adevarat poporul roman fiind recunoscut pe plan mondial ca fiind un popor inteligent. Asta demonstreaza ca nu are nici minimul de cunostinte, deci este o persoana care nu citeste si probabil nici prea multa scoala nu are dar bine ca si-a facut blog si mai ales si cu o tema unde macar un saculet de cunostinte trebuie sa ai ca sa abordezi asa un subiect. In al doilea rand nici macar o buna crestina nu este pentru ca D-zeu si-a sacrificat unicul fiu pentru a invata omenirea ce inseamna iubirea , apoi in religia crestina ca si in toate religiile se spune : „nu judeca ca sa nu fi judecat”. Este o persoana care nu merita atentie pentru ca nu are minimul de educatie , are rautate si doar sa cleveteasca dupa ureche, nu dupa ce a citit sau invatat. As sfatui o astfel de persoana , probabil mai sunt multe ca ea cu abordari in alte domenii unde habar nu au dar si-au facut blog cu tema, sa-si numeasca blogul „Hai sa disecam ceea ce nu stim doar ca sa vorbim” sa ne facem ca suntem destepti si socializam calauziti de nestiinta.

    • Cred ca nici macar nu realizeaza ce se scrie. Desi ma indoiesc ca nu a citit toate comentariile, pentru ca e nevoie de aprobarea dumneaei sa apara pe site. Am vazut ca foloseste poze si inregistrari video special culese din zone extremiste pentru ca atacul sa fie complet. E trist, traiesc in tara musulmana, dar nu vad crestinii sa fie atacati asa. In tari precum Egipt, Liban, Siria crestinii si musulmanii au trait dintodeauna impreuna. Bisericile si moscheele sunt construite alaturat, copiii musulmani sunt crescuti si educati laolalta cu cei crestini. Nimeni nu obliga pe nimeni la nimic, dar tendinta este sa fie disecate numai incidentele in care musulmanii sunt implicati, iar celelalte grozavii se trec cu vederea. Criminali in serie, violatori…totul e normal se pare.

  2. Doamne,!? mare ti-ii gradina!?
    Iertati-o ca nu stie ce scrie,ce face!?Biserica noastra este de acord cu casatoriile mixte si nu este nici un pacat !
    Din moment ce multe sotii de alta nationalitate sunt acceptate in societatatea araba si tratate cu bunatate de catre familia acestora ,eu consider ca sunt ori foarte frumoase,ori inteligente,ori cu valori morale ridicate,ori… ??..sau le au pe toate astea…
    Am vazut si eu in viata mea multe femei fericite care traiesc in Emirate si multumite de sotii lor;
    Ca mai sunt unele..”guri spurcate,ca a acesteia….” o cred si care vorbesc din auzite,povestite sau care poate a avut ea o experienta nu prea buna in viata ei…ca peste tot lumea este croita la fel cu bune si cu rele.. depinde langa cine doresti si cum doresti sa-ti petreci viata .. :P: .. si eu cred ca de asta este asa de inversunata!? Ce face ea este barfa curata!… Nu merita sa fie citita,parerea mea! O rusine!
    Imi este mila de ea!

    • Draga mea Anita nu are rost sa ne consumam nervii si timpul nostru pretios cu asa ceva. Voiam doar sa atrag atentia ca uite cum romanii nostri ataca intr-un hal nemaintalnit oameni de alte religii si nationalitati, doar pentru simplul fapt ca sunt diferiti. Eu nu ridic statuie nimanui si peste tot vad aspecte mai mult sau mai putin placute, insa cu sinceritate iti spun ca nu am vazut cineva sa jigneasca romanii si credinta noastra in asemenea fel. Rusine ca indrazneste sa foloseasca numele Domnului Iisus si religia crestina drept motiv pentru a ataca Islamul si musulmanii in felul acesta. Dumnezeu le stie si le vede pe toate. Mai bine punem punct subiectului, am fost doar socata sa citesc asa ceva. Te pup si numai bine!

  3. Buna seara Mihaela!.Am fost pe blogul Andei(Beta)si tot plimbandu-ma de colo-colo am ajuns la tine unde am gasit prietenele mele vechi(de patru ani).Ma bucur sa te cunosc.Sa ai o seara buna!

  4. Nu-mi vine sa cred ce-am citit… fata respectiva a ramas blocata pe Vechiul Testament prin Legea Talionului, isi denigreaza poporul ei si pe cel musulman. Se crede superioara dar habar nu are cat de josnica este. Vorbeste de cultura si religie dar n-a inteles chintesenta religiei, exista un Dumnezeu pentru toti si ne iubeste pe toti indiferent de rasa, sex, religie etc.

    O buna crestina nu se poate numi… este doar ignoranta. Urat. Astfel de oameni nu fac cinste poporului.

  5. buna MIHAELA ,am nimerit pe aceasta pagina ,care scrie ca o anumita domnisoara ,descrie ceea ce am citit mai sus ,inseamna ca este o satana ,mie kiar imi place religiile fiecarui popor ,dar cea musulmana e kiar mai pura ,mai curand pot spune ca cea crestin-ortodoxa ,a devenit skimbata in rautati si eu sunt crestin-ortodox, dar nu accept ce se intampla acum in bisericile noastre si nu vreau sa judec ,ca nu am acest drept as deveni hulitoare ,dar de cand vizionez filmele si serialele cele cu religie musulmana kiar ma bucur ca vad unele lucruri interesante si nestiute de mine care mi se par pure prin faptul ca sunt niste stricteti ,de care aricare crestin ,indiferent de credinta lui ar trebui sa ia invataminte ,pacat ca acea persoana a scris asa ceva de credinta musulmana sau oricare ar fi ea

    • Draga mea, in orice religie sunt oameni buni si rai, dar fata asta jigneste o intreaga societate si religie despre care nu stie nimic, cu o rautate rar intalnita. Si se mai si crede buna crestina, uitand ca Iisus Hristos insusi nu i-a judecat pe semeni asa cum isi permite ea s-o faca. Musulmanii e adevarat ca sunt mai religiosi decat multi crestini, dar cum am mai spus, gasim peste tot cazuri bune si rele, asta nu inseamna ca trebuie sa generalizam ori sa aruncam cu pietre in toata lumea. Te pup, o seara frumoasa! 🙂

  6. Fata care permite jignirea altor religii in acest hal pe blogul ei e cu siguranta orice, numai buna crestina nu. Foarte bine punctat articolul.

  7. Din pacate daca securitatea romana nu va apara populatia, va fi vai de noi. Noi am primit educatia si cultura si naivitatea occidentalului, n-am avut bani dar s-a facut carte respecyul este la loc de cinste si naivitatea este la tot pasul pentru ca n-am avut de aface cu: vazut documentar fetele nu au voie sa cante., pai la noi pana si pasarile canta, mutilari taiat de membre, mutilari genitale la fetite, tot felul de obiceiuri care mai de care mai atroce. Noi n-am avut asa ceva. La noi baietii nu aveau voie nici sa fluiere dupa fete, stim a doua si a treia limba moderna. Toate guvernele sunt implicate in conflictele din tarle acelea, este bine ca i-au adus in Europa pentru ca nu mai sufera pppulatiile, asa au fost crescuti, dar se poate si altfel. Este minunat sa-ti poti creste copilul liber fara terori de tot felul, sa mearga la scosla sa cante cevrea sa invete ce vrea sa devina ce vrea si cel mai frimos dar este libertatea. Nici n-aveti idee ce inseamna sa stai linistit pe o banca sa privesti cum se joaca copii.

Lasă un răspuns

