Din comorile Indiilor…prajitura cu miere!

Cotrobaind prin colturile bucatariei orientale, am dat si peste ceva dulce. O prajitura cu miere, simpla si ieftina de preparat. Merge chiar si pentru un mic dejun alaturi de un pahar cu lapte, capuccino, ceai sau chiar cafea!

De ce avem nevoie:

1 cana cu miere de albine, 1 cana cu sirop de mere (gasim in supermarketuri), 3 oua, 1 lingura cu praf de scortisoara,1  jumatate  cana cu migdale maruntite, 1 jumatate lingura cu nuci sfaramate, 2 cani cu faina, 1 lingura cu praf de copt, 1 cana cu cafea

Cum o preparam:

Amesteca mierea, siropul de mere si ouale intr-un bol. Separat intr-un castron combinam faina, scortisoara, migdalele, nucile si praful de copt, dupa care amestecam cele doua mixuri. Usor picuram cafea si incorporam cu grija pana obtinem o pasta cremoasa. Asezam aluatul intr-o tava unsa cu unt si tapetata cu faina si lasam totul la cuptorul incins la 160 C, pentru aproximativ o ora.
Asa avem in cativa pasi una din comorile dulci si aromate ale Indiei!

Cuptorul cu minuni

14 gânduri despre „Din comorile Indiilor…prajitura cu miere!

  1. Super, am sa o incerc si eu. Multumesc, pupici. Cand te intorci sa intri pe adresa care ti-am lasat-o, acolo imi petrec timpul , am mai multe topicuri si avem si un forum cand se va intoarce Fely din Liban o sa-ti dau adresa ca sa intri si ea sa aprobe ca se face cu logare.

  2. Nu are ce sa fie rau…cred ca este la gust ca un fel de turat dulce de-a noastra;spun asta ca are miere,scortiosara…. dar probabil mai pufoasa!?
    Am sa incerc reteta ta minunata mai ales ca mi-a trimis-o sotul pe email… nu stiu unde a gasit-o?! Pup!

Lasă un răspuns

