„Supa fulger” din India

Astazi facem o calatorie culinara spre indepartata Indie. Trebuie sa recunosc, am devenit iubitoare de mancare indiana, descoperind saptamana trecut un restaurant cu specific indian, ale carui preparate m-au cucerit. In meniu am vazut si o minunata supa de rosii. Iata „supa fulger” extrem de simpla, care nu trebuie sa lipseasca din bucataria orientala!

De ce avem nevoie:

4 rosii mari, carnoase, o lingura unt ( optional), frunze de menta proaspete, sare, piper

Cum o preparam:

Punem rosiile intr-o oala, turnam apa si lasam la fiert. Cand incep a da in clocot adaugam sarea, piperul si frunzele de menta. Lasam la racorit, mixam si strecuram. Servim fierbinte cu adaos de unt, optional. E un bun inceput atat pentru pranz cat si pentru cina!

Gustari rubinii

7 gânduri despre „„Supa fulger” din India

  1. Bun gasit!
    Imi era foame…am venit sa servesc langa tine aceasta minunata supa de rosii;eu o fac la fel,dar fara menta;pun in ea galuste din gris si la sfarsit putin patrunjel verde tocat!
    Cred ca a ta este mai racoritoare si mai parfumata,evident!
    Oricum iti multumesc pentru aceste minunatii postate;am sa incerc.Pupici!

Lasă un răspuns

