Cand orientalismul atinge feminitatea- Mireasa indiana

Pentru un occidental sa asiste la o nunta indiana este cu siguranta o experienta unica. A fi participant la o nunta specifica tinuturilor Indiei este echivalent cu a fi martorul unui spectacol de culori, traditii hinduse dar si etnice regionale, muzica si mancare exotica la un loc. Mireasa, personaj central al intregului eveniment, trebuie sa fie stralucitoare in cea mai frumoasa zi din viata ei. Pentru a obtine infatisarea uluitoare cu care printesele filmelor bollywoodiene ne-au obisnuit, tanara femeie la inceput de viata matrimoniala trebuie sa se ingrijeasca de cateva aspecte.

Coafura: De regula, mireasa indiana are o coafura eleganta, elaborata, sustinuta de accesorii traditionale si machiaj colorat.O mireasa tipic indiana alege fie sa isi prinda parul in coc, fie  jumatate prins si cealalta parte lasata libera, in acord cu Ramayana (scriere antica sanscrita). Pentru infrumusetarea parului negru miresele folosesc bijuterii ornamentale in forma de fluture sau impodobite cu cristale.
In Bengal tinerele poarta in ziua nuntii o coroana cunoscuta sub numele de „sholar mukat” si care este sculptata din scoarta de copac.

Machiajul: In „Lumea Veche” stilul de machiaj include tonuri de rosu sau culoarea bronzului pe fata si o bijuterie rosie aplicata in zona fruntii. Miresele din Bengal poarta anumite modele pe frunte, aplicate cu pasta de santal. De asemenea se foloseste tus de ochi de culoare neagra.

Accesoriile: Cele mai populare accesorii ale miresei din India sunt bratarile de aur si inelele ornamentale purtate in jurul gleznei, cele cu rubine si traditionalul ” nath,” un inel cu perle purtat in nas.

Ce este Mehndi? Fara doar si poate elementul distinctiv al pregatirii miresei este dat de „mehndi”, un tatuaj temporal de henna, aplicat pe suprafata mainilor si picioarelor. Aceasta pregatire ia forma unei petreceri care are loc cu o zi inainte de nunta, cand partea feminina a familiei participa la eveniment ajutand mireasa sa i se aplice  tatuajul mehndi.

Bridal-Mehndi-Design-For-And-Foot

                                                                                                                                                                                                            Traditii de nunta:Tanara pereche este unsa cu sofran pe fata si maini, crezandu-se ca prin acest ritual vor atrage norocul, fertilitatea si prosperitatea in casnicie. Astfel sunt pregatiti pentru integrarea in societate ca o noua familie.

Exemple de mirese indiene:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nunta in tara mirodeniilor

33 de gânduri despre „Cand orientalismul atinge feminitatea- Mireasa indiana

  1. Doamne..cat sunt de frumoase!?
    In legatura cu traficul…intra la mine pe pagina si da click pe formatul cu trafic visitors…se deschide o pagina si undeva scrie GET YOURS..si da click …si apoi urmezi pasii..adica faci ce-ti cere…alegi culoare,borduri…ce scrie acolo…in final apare un cod pe care-l albastresti,il copii si-l duci in widget…… la tine in panou… am uitat din 2010…cum am facut si poate ca s-a mai schimbat ceva…?????

  2. La fel sa procedezi si cu altele… imagini daca vrei sa pui in dreapta o faci cu widget… sau text…ca la mine… si trafic vizitatori…la fel,da click la mine si urmezi pasii tai…. Asa am facut eu… Asta,daca doresti sa semene??!!!..desi astea-s peste tot,asa este tema aleasa a blogului… :P:
    O zi buna si blogul prinde contur pe zi ce trece..imi place! Pup!

  3. Paginile pe care le deschizi…nu vrei sa le pui sub imaginea de sus??? adica sub antet!? …si nu lateral?? E o idee,o sugestie,te rog sa nu te supere…. e blogul tau si faci ce-ti place si cum ,da??? pup!

  4. Foarte frumoase sunt miresele indiene dar e foarte multa munca la pregatirea lor. Am vazut in serialele turcesti pe care le urmaresc ca si la ei la petrecerea inaintea nuntii femeile care se casatoresc sunt date cu hanna sau asa ceva, probabil e in traditie si semnifica ceva numai ca acolo nu e folosit pentru ornamentarea miresei ci se face ceva pentru amuzament.😛

    • Asa este, henna are o semnificatie importanta in India pentru pregatirea miresei. Turcia fiind in vecinatatea Europei ma gandesc ca de aceea nu e atat de inradacinata in acest gen de traditii.In tarile arabe tatuajele henna sunt o moda, nu doar pentru pregatirea miresei.In Egipt am vazut ca femeile sudaneze se pricep foarte bine la asta. Henna este folosita si pentru vopsirea parului ori sprincenelor si am inteles ca iese foarte greu daca vrei sa iti schimbi culoarea. Personal nu am incercat.

  5. Sa nu incerci ca tu esti f frumoasa si asa..dupa ce vad eu in avatar…sau nu esti tu!?… Sa ne pui poze cu tine sa te cunoastem,da??? daca poti si vrei…eu am in galeriile din fiecare pagina..dar trebuie rabdare sa ai ca sa se derueze ca sunt cu sutele… Pup!

  6. Buna ziua…e ora 10 si 23 de minute la mine…. e frig,innourat si bate si un vant taios,semn ca s-a instalat cu adevarat toamna… :P:
    O zi buna si sa stii ca astazi nu am baut cafea,dar am fost la doctor… Te pup!

  7. Buna seara ,Mihaela..am lasar mesaj si la mine cu crearea unei pagini care sa-ti apara sub antet…
    Eu am o alta tema la blog:Twenty ten …. si are banda neagra sub antet pe care sunt trecute toate paginile blogului…. la tine nu stiu cum este ca sa-ti spun daca poti face asa ceva…deci,cum se numeste tema blogului tau???? cred ca nu writtaime??? :P:❓
    Intri in panoul de control si in stanga ta ai niste semne:mergi cu mausul pe fiecare si unde scrie..pagini,adauga….si da click ..se deschide si formezi o pagina: BUCATARIA ARABEASCA… si dupa ce o formezi iti apare pe bara titlul….. asa se petrece la mine… Incearca s-au sa-mi spui….

  8. Te-am asteptat toata ziua sa apari;am crezut ca s-a intamplat ceva… Sa intri in panoul tau si sa cauti ce vrei fara teama… daca iti place formatul meu poti sa-l iei ca eu nu ma supar…si tu il asezi cum doresti..alte imagini…altea scriere…asta are galerii de poze pe fiecare pagina si de asta m-a incantat…. Eu am in ele mii de poze… poate ca si alte teme au…dar nu am mai cautat… Pupici…Ca sa vorbim mai in detaliu ,te rog sa ma cauti pe skype sau mess…..Pup! Aici nu e prea bine..stiu eu ce stiu,da???

  9. Blogul tau are ca tema;Ideation and intent…???… vezi cum este aranjamentul in el ca s-ar putea sa fie diferit de al meu…Pentru ca nu ai prea multe postari poti sa schimbi tema….asa cred…

  10. M-am uitat eu si nu este ca la mine asa ca nu mai incerca…. De ce nu-ti place si al tau??? Poate ca trebuiesc paginile asezate in dreapta undeva…pe verticala…vezi cum iti cere…??? :P: O seara buna!

  11. Buna dimineata,doamna,frumoasa!
    O zi reusita iti doresc alaturi de cei dragi tie si de cafeaua ta,nelipsita cu cardamon..
    Am vazut si eu la REAL,asa ceva si ne ducem special astazi sa luam… ca saptamana trecuta am luat numai niste alune crocante,invelite in zahar caramel,iar langa ele,citisem si despre cardamon…
    Mi-ai facut pofta si mi-ai trezit si un pic curiozitatatea,iar o schimbare in felul de a bea cafeaua diminetii ,e binevenita,oricand!?💡❓
    Ce pot sa-ti mai urez,doresc,decat o calatorie reusita,fructuoasa, in Egipt,o sarbatoare pe care sa o petreci cu pace,liniste si multa caldura si iubire… si te astept cu interes si mare drag sa-mi povestesti cum a fost!?
    Toate cele bune si ALLAH sa te ocroteasca!
    Pupici prietenesti si dragi din sudul Moldovei!
    La aceasta ora e f putin racoare,nu bate vantul, si se pare ca azi se va ivi si Soarele!?
    Doamne ajuta!

  12. Si la noi,astazi,este o dubla sarbatoare… Este ziua REGELUI MIhai,aniversarea de 91 de ani,si ZIUA ARMATEI..iar eu cum am baiat in armata romana,evident ca ma bucur si ca-mi amintesc si urmaresc la TV ..toate stirile…ca sa-mi treaca dorul de el,ca e departe ..la Focsani!
    Pupici si ziua sa-ti fie reusita!

  13. Buna ziua draga mea, abia acum am reusit sa intru, probabil ca deja ai terminat de cumparat ce ti-ai propus, ma bucura ca vrei sa incerci cafeluta cu cardamon, sper sa fii pe aici acum cand eu iti scriu si iti doresc sa sarbatoare frumoasa alaturi de cei dragi! Imi este dor de orasul meu Focsani, nu fi trista pentru ca nu este asa departe de tine, Dumnezeu sa ne aiba in paza pe toti, te pup!

  14. Femeile indiende sunt foarte frumoase, mai ales miresele. Ma intreb, bijuteriile din aur masiv cu cristale, rubine poarta si femeile si miresele sarace? Am vazut intr-un reportaj ca o femeie vaduva si saraca care mai avea si un copil, pentru a-si construi o casa si-a vandut parul care era negru, lung si foarte frumos.

  15. Buna seara Mihaela. Pot spune ca-mi plac filmele indiene, am vazut pe ecran foarte multe nunti, Imi plac costumele miserelor, cum sunt aranjate, fardurile, totul, dar nu pot sa spun ca nu-mi plac si ginerii care de asemenea sunt bine pregatiti pentru nunta iar costumele lor de asemenea sunt frumoase. Imi plac foarte mult aceste nunti. Multumesc mult si te pup frumoaso.

Lasă un răspuns

