Cafea „aroma Bahrainului”

O  reteta de cafea ce ne parfumeaza diminetile cu aroma regala a Bahrainului. Doar cateva miscari si este la noi in ceasca!

De ce avem nevoie: 3 linguri cafea arabeasca, 1 lingurita cardamom pisat, jumatate lingurita sofran, 2 linguri apa de trandafiri, apa de fiert, zahar dupa gust.

Cum o preparam: Amestecam ingredientele, (mai putin apa de trandafiri si zaharul)si le punem in ibric atunci cand vedem ca apa incepe sa fiarba. Daca se umfla continutul luam de pe foc urmand a pune din nou, cu grija. Lasam sa dea in clocot de cateva ori. La sfarsit, cand cafeaua e aproape fiarta, adaugam si apa de trandafiri. Indulcim dupa preferinte. Arabii beau foarte dulce, in general, mai dulce decat europenii. Daca o vrem amara atunci cel mai bine merge sa servim alaturi curmale, nuci, fistic sau produse de patiserie arabesti, ba chiar o baclava facuta-n casa.

Dimineti regale

11 gânduri despre „Cafea „aroma Bahrainului”

  1. Bun gasit! O seara superba iti doresc langa o cafea cu aroma de apa de trandafiri…oare cum o fi??? cred ca savuroasa?!
    Cu atatea bunatati exotice langa ea,daca as gusta din fiecare as depasi suta de kilograme :P:❓ ..cu siguranta!;asa ca eu o beau simpla sau in asociere cu lapte degresat?! Seara buna si imbratisari dragI!

  2. Buna dimineata,frumoasa doamna! O dimineata minunata dintr-o alta saptamana cu alte oportunitati poate ca nebanuite si bucurii si impliniri neasteptate!
    O zi de luni frumoasa asa cum iti este si sufletul..am venit sa bem cafeaua impreuna asa ca de alt inceput… :
    Am o vreme superba la acesta data,aproape 21 de grade la pranz,la aceasta ora este mai racoare,dar destul de confortabil, :P: ,placut!Pupici!

  3. Interesanta cafeluta din Bahrain, nu-mi imaginez cum este eu nu prea sunt adepta combinatiilor, prefer totul simplu . Am baut odata o cafea oferita de niste prieteni libanezi care avea o aroma placuta dar cum nu sunt obisnuita nu am simtit ca as fi baut cafea. Folosesc si eu cardamon la sosuri pentru diverse preparate de carne dar nu stiu ce gust ar da la cafea 😀 Oricum voi incerca si eu din retetele pe care cu multa iscusinta ni le postezi, bineinteles in functie de mirodeniile pe care le gasesc aici la magazinele cu specific.
    http://imageshack.us/photo/my-images/33/17070794715850372212472.jpg/
    Te pupic frumoasa mea.

    • Draga mea, in general arabii folosesc cardamom inca din vechime la cafea, aici e ceva obisnuit. Noi, romanii nu suntem obisnuiti cu acest gust, insa pentru o savoare tipic orientala merita incercat din cand in cand. In orasele mari gasesti magazine cu profil arabesc, ei s-ar putea sa aiba. Pana la urma cafeluta e buna oricum, eu insa incerc sa intregesc atmosfera blogului cu retete de profil. Pupici si o zi frumoasa!!!

  4. Cred că e puțin ciudat gustul cafelei cu atâtea arome amestecate…misterios……cum nu am toate ingredientele ,am s-o *savurez* pregătită de tine ! O săptămână cu multe bucurii….

Lasă un răspuns

