Arta machiajului arabesc

Femeile arabe au fost intotdeauna invaluite in mister. Inca din perioada preislamica ele obisnuiau sa isi acopere chipul pentru ca frumusetea lor arabic_makeup-23386sa nu devina accesibila oricui. Si kohlul, original din Egiptul faraonic, l-au folosit tot din perioada anterioara Islamului pentru evidentierea ochilor. O privire intensa, trista, jucausa, valora mai mult decat o sumedenie de cuvinte. Putini stiu ca ochii conturati cu kohl rezistau si mai bine impotriva furtunilor desertice ori a microbilor din mediul inconjurator. De aceea era folosit si de barbati, in lungile lor calatorii in inima desertului. O data cu trecerea anilor, in industria cosmetica au aparut produse tot mai revolutionare pe baza de kohl, care au permis  machiajului arabesc sa devina o arta si sa se impuna printr-un stil aparte.

Mirage look

 

11 gânduri despre „Arta machiajului arabesc

  1. Asa este, frumos ai prezentat. Am remarcat ca se pune mult accent pe evidentierea ochilor si probabil de acolo citesc si sufletul femeilor respective. Stiu ca se spune ca ochii sunt oglinda sufletului.

    • Da, am observat deseori machiajele femeilor arabe si am vazut ca pun accent pe ochi. Au priviri expresive, iar machiajul este de multe ori profesionist, ca sa nu mai spun de forma arcuita a sprincenelor si aici ele dau o importanta aparte. Da, cred ca ochii sunt ca o carte deschisa unde poti citi trairile interioare ale omului. Pupici!

  2. Buna,draga mea,Mihaela! O zi frumoasa iti doresc asa cum este pe la mine,vara in toata regula…in plina toamna….asa ca mai profit de ea cum pot!? Pesteputin timp plec de-acasa la petrecerea ginerului;ne adunam aproape toata familia si ma bucur!
    Cafeaua diminetii am baut-o cam pe sponi,in mare graba,am avut unele treburi de rezolvat.
    O seara buna cu tot ce-i bun,frumos si minunat in ea!
    vad ca te-au gasit si fetele mele,Anda si Xenia… imi place… Pup!

    • O zi frumoasa draga mea Anita, da, am primit aprecieri din partea fetelor si le multumesc, dar ti s-a simtit lipsa, categoric. Sper ca ai petrecut frumos si te astept sa revii in forta la cafenea asa cum ne-ai obisnuit.Pupici!

  3. bUNA DIMINEATA SI BUN GASIT,DRAGA MEA!
    CE SA MAI SPUN,CUVINTELE MELE SUNT FARA SENS PE LANGA FRUMUSETEA SI STRALUCIREA ACESTOR OCHI?!
    NUMAI PRIVIND SI MA INCANTA CE VAD SI SE PARE CA ASTA SE INTAMPLA INDIFERENT DE VARSTA PE CARE O AI,CA NU POT DECAT SA TE FASCINEZE ACESTI OCHI SUBLIMI…EVIDENT CA NU SUNT ASA IN REALITATE,DAR CU AJUTORULL FARDURILOR,POT AJUNGE SI DEPASI SUBLIMUL??!! EXAGEREZ!?
    AM CONSTATAT CA SE FOLOSESC CULORI INTENSE SI SE FACE IN ASA FEL CA OCHIUL SA FIE PUS IN EVIDENTA,MARIT, ASA ESTE???
    ASTEPT CEVA SI DESPRE COAFURILE ARABESTI, DA?! CRED CA LA FEL DE INTERESANT SUBIECTUL..MULTUMESC ,ORICUM PENTRU ACESTE INFORMATII.. iNTERESANTE SI CHIAR IMI PLAC!.0 ZI MINUNATA! PUPICI!

  4. Buna dimineata! O zi de weekend reusita ,placuta si minunata sa ai alaturi de cei dragi tie!
    Am venit ,asa cum ai dorit sa bem impreuna cafeaua aceste dimineti!.. E bine si confortabil sa stii ca cineva de departe se gandeste ,uneori si la tine,ca indreapta un gand drag si bun, spre tari si mari….spre tine!? :P: Nu-i asa!? Te imbratisez cu drag,…
    Sa fii iubita!

    • Da draga mea, asa este. Iti multumesc mult pentru aprecieri, intentionez sa aprofundez acest segment al modei femeii orientale, care poate fi interesant si pentru noi, romancele, indiferent de varsta.Machiajul ochilor cu putina rabdare, talent si farduri potrivite poate arata spectaculos! Sper sa iti placa in continuare!Si sigur ca ma gandesc la tine! Esti o persoana minunata, meriti! Sa ai o sambata plina de bucurii!Te pup!!!

Lasă un răspuns

