Salvarii turcesti: usor de cumparat, greu de purtat!

harem pantsCiteam un material interesant despre “salvari pants”. Cred ca mai toate romancele stiu ce inseamna pantalonii de tip salvar, acel model turcesc de pantaloni cumva lalai si fie se strang pe glezna ori pe gamba. Era prin 2003 o moda in Romania sa porti acest gen de salvari, cu fel de fel de brizbrizuri si tocuri inalte. Va amintiti? Dar nu asta era ideea. Mi-a atras atentia felul cum pot vedea barbatii o pereche de salvari pe o femeie, in “foamea” ei de a deveni cat mai atractiva.

Cele slabe: Nu va obositi! Daca aveti corp zvelt, niste salvari prost alesi, cu material flasc de prin magazinele chinezesti, nu fac altceva decat sa cada lalai si sa stea “ca pe gard”.

Cele plinute: Daca savarinele si pizza sunt prioritatile numarul unu, iarasi ar trebui sa ocoliti salvarii. Nu fac altceva decat sa va “cutremure” in mers, partile mai durdulii de la Mama Natura.PW-HAREM-PANTS

Si totusi am vazut si cazuri fericite! Am vazut si femei pe care acest tip de pantaloni veneau foarte bine. Acum nu inteleg insa ele ce tip de corp aveau…

Harem style

10 thoughts on “Salvarii turcesti: usor de cumparat, greu de purtat!

  1. Imi cer scuze pt ce te-am luat tare, nu am nimic personal cu tine, dar initial ma enervasem si voiam sa te fac sa reactionezi. Continua sa scrii pe blog, e bine ca povestesti lumii despre Arabia Saudita pentru ca exista o parere destul de proasta intre cei care nu cunosc informatii reale despre aceasta tara. Exact pentru asta mi-am facut si eu blogul despre Iran. Pune poze cu strada, cu cladirile super moderne din Ryadh si Jeddah sau unde locuiesti, cu mall-ul, cu mancarea, cu orice vezi acolo pentru ca nu stiu cati dintre noi vom avea sansa sa vizitam aceasta tara.

Lasă un răspuns

